Er is een handig "Push ups" app.

Uit onderzoek blijkt dat simpele, goed uitgevoerde opdrukoefeningen een zeer effectieve manier zijn om je hele conditie te verbeteren. Dat geldt voor mensen van alle leeftijden – ook ouderen hebben veel baat bij opdrukoefeningen.

De meerbuikige spier

Er zijn meer voordelen. Met push-ups versterk je niet alleen je armspieren, maar ook de spieren in je borst, rug, heupen, bekken, benen en vooral, je buik. Opdrukken versterkt in de buik met name de rectus abdominis, de rechte buikspier die ook wel meerbuikige spier wordt genoemd. Zelfs de uitgangspositie van een push-up is al versterkend, waarbij je jezelf een tijdje met gestrekte armen en benen overeind houdt.

Aanrecht of trap

Als het opdrukken in het begin te zwaar is, leun dan eerst tegen bijvoorbeeld een aanrecht, met gestrekte benen, buig dan iets door de armen en duw jezelf weer terug. Zo ga je steeds een stapje verder. Je kunt het ook onderaan de trap doen. Begin bij de vierde trede. Zo duw je jezelf langzaam maar zeker naar een fitter lijf.

Openingstijden

Maandag:
9:00 - 22:00
Dinsdag:
9:00 - 22:00
Woensdag:
9:00 - 22:00
Donderdag:
9:00 - 22:00
Vrijdag:
9:00 - 22:00
Zaterdag:
11:00 - 14:00
Zondag:
11:00 - 14:00

Lidmaatschap

Prijzen vindt u onder lidmaatschap. U kunt ons ook bellen.
Lidmaatschap

Contact

U kunt telefonisch contact met ons opnemen. 026-3214195
Contact

Algemene voorwaarden

U kunt de algemene voorwaarden downloaden.
Algemene voorwaarden

Copyright © 2020 Multisports. Alle rechten voorbehouden.
Webdesign by Puck Ras